March 24, 2014

PERSONAL: MY FAVORITE RED LIPSTICK



ENG: The first time I wore red lipstick? Let me think.. Probably when I was six years old and performing for my parents again. Yes I loved show, spectacle and doing crazy when I was a kid.. However I still love it, but that is another story. When I was was older I rarely wore make-up or I chose the wrong make-up. When I went to high-school I wore brown-shiny lipgloss in combination with brown-gold eye shadow. This was not the best option.. However, I was young, a teenager and then you do that kind of things. You probably feel the same when you look back to your highschool pictures. I always feel shame and can not understand why I chose for that kind of make-up or clothes. Anyway, back to my red lipstick addiction.. When it really started? I don't know. I have Asian eyes and therefor I put the accent on my lips. But where do you start the search for the perfect redlipstick? There are 50 shades of red and every brand has their own red lipstick. I have tried many red lipsticks. Once I chose for a long lasting variant which stayed perfectly but was hardly to remove. Besides that my lips were so dry my skin began to fame of..Not the best option. Or that lipstick which stained during kissing which making it seem if we had eaten a huge plate of spaghetti. Still not the best option...Anway, we were talking about my favorite red lipstick. My favorite redlipstick is Bobbi Brown Old Holywood. I am using this lipstick for a while now and I am super enthusiastic about it. The lipstick is long lasting, has a beautiful deep red color and fortunatelty this lipstick stays right where it's supposed to be..


NL: De eerste keer rode lippenstift? Waarschijnlijk toen ik een jaar of zes was en weer een of ander optreden gaf voor mijn ouders. Mijn moeder had verschillende rode lippenstiften en altijd smeerde ik er weer eentje op. Toen ik ouder werd droeg ik zelden make-up en wat ik droeg zag er echt niet uit. Je kent het wel die tienerjaren, dan doe je dat soort dingen. Waarschijnlijk voel je hetzelfde als je jouw school foto's terug kijkt. Ik voel toch een soort van schaamte opkomen en kan eigenlijk niet begrijpen waarom ik voor die make-up of kleding koos. Ik koos bijvoorbeeld op de middelbare school voor een donkerbruine lipgloss en bruin-goude oogschaduw. Je snapt natuurlijk wel dat dit niet de beste optie was. Anyway, inmiddels heb ik een eigen beauty ritueel en kies ik altijd voor dezelfde producten. Ik heb Aziatische ogen en leg daarom het accent op mijn lippen. Opeens, ik weet ook niet meer zo goed wanneer koos ik voor rode lippenstift. Waar begint dan die zoektocht naar de perfecte match? Er zijn natuurlijk vijftig tinten rood en ieder merk heeft weer zijn eigen lippenstift. Ik moet eerlijk toegeven dat het dus ook even zoeken was naar mijn perfecte rode lippenstift. Zo koos ik een keer voor een lippenstift (long lasting) die echt perfect bleef zitten, niet afgaf, maar er ook bijna niet af ging waardoor ik aan het eind van de dag de vellen aan mijn lippen had hanger omdat de lippenstift zo droog was. Niet echt een goede optie.. Of die ene lippenstfit die zo af gaf tijdens het zoenen dat het leek alsof we beide een enorm bord spaghetti hadden gegeten, de lippenstift zat overal. Dat was dus ook geen goede optie! Maargoed we hadden het over mijn favoriete lippenstift. Mijn favoriete lippenstift is zeker Bobbi Brown Old Holywood. Ik draag deze lippenstift nu al een hele tijd en ben er echt super enthousiast over. De lippenstift blijft goed zitten, heeft een mooie dieprode kleur en geeft godzijdank nooit af...

 ,

15 comments:

  1. Hele mooie kleur, rode lippenstift staat je altijd erg goed!

    ReplyDelete
  2. Haha, ik schaam me ook wel over de looks die ik vroeger had, maar dat hoort er in eenmaal bij denk ik :D heel mooie lipstick, Bobbi Brown heeft er echt goede

    X Sara

    ReplyDelete
  3. Rode lippenstift is een must-have!
    Ik hou d'rvan ;)

    ReplyDelete
  4. Very nice colour <3

    http://stylemaquillage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  5. super !! <33

    xoxo

    new post
    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Lijkt me een erg fijne lipstick, goed dat ie lang blijft zitten en niet afgeeft! Verder ziet de kleur er ook heel mooi uit!

    ReplyDelete
  7. Rode lippen staan je altijd zo mooi :)

    ReplyDelete
  8. Dit was aaaltijd mijn probleem, ik droeg een tijdje bijna dagelijks rode lippen, en altijd had ik precies dezelfde problemen als jou! Heeeeel erg bedankt, ga hem zeker weten aanschaffen!

    www.danaivorgia.nl

    ReplyDelete
  9. Geeft die echt nooit af? Haha ik ben nog steeds opzoek naar een ECHTE kissproof lippenstift.

    ReplyDelete
  10. Ik vind het kleurtje zo mooi!

    ReplyDelete
  11. Ik vind rood altijd zo mooi staan bij vrouwen!

    ReplyDelete
  12. Ik vind de rode lipstick je altijd super staan. Die van Bobbi Brown
    zijn ook altijd heel fijn!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. i really feel the some looking back to my highschool time! :D
    kisses
    Marlene from enfant terrible BERLIN

    ReplyDelete
  15. This looks really good. My favourite has always been Chanel. Recently I purchased a red lipstick from Giorgio Armani. Hope it'll be good =)

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...