March 25, 2014

OUTFITPOST: LEVI'S REVEL JEANS

OOTD Levi's Revel curve ID jeans by Fashionista Chloe Sterk
OOTD Fashionista Chloe wearing mirrored sunnies and cap


OOTD Levi's Revel jeans, nationale jeansdag, Levi's, Envii top and Primark backbag


Primark blue pointed heels and backbag/ Primark Nijmegen
close - up Revel Curve ID jeans by Fashionista Chloe Fashionblogger

OOTD Fashionista Chloe wearing Envii Denmark top
Levi's Revel jeans / Curve Demi ID jeans by Fashionista Chloe
ph: private
Heels - backbag: Primark, jeans: Levi's Revel,  top: Envii, cap: H&M, cardigan: River Island
NL: Zaterdag 22 maart 2014 organiseerde Levi's in samenwerking met Linda Magazine de eerste jeansdag. Volgens Linda en Levi's heeft iedere vrouw recht op de perfecte spijkerbroek. Toen ik jonger was droeg ik vaak rokjes, maar nog steeds grijp ik sneller naar een rokje of jurkje als ik voor mijn kast sta. Zo'n jeans meisje dat verslingerd is aan haar jeans ben ik nooit geweest. Sinds ik blog kom ik steeds vaker in contact met verschillende jeans merken die ieder hun eigen fit en diverse shapes verkopen. De ideale spijkerbroek is altijd een klus om te vinden en ondanks dat ik het voorrecht heb om jeans bij verschillende merken te proberen steek ik nog steeds mijn handen niet in het vuur voor de perfecte jeans. Maar, wat is nou de perfecte jeans en hoe vind je deze nou precies? Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je de perfecte jeans pas vindt als je daar de goede en vooral professionele jeans hulp bij krijgt en daar zit nou juist de kracht bij Levi's.
Een paar maanden geleden ontmoette ik Sarah van Levi's tijdens de persdag van Levi's. Vol enthousiasme kwam ze naar mij toe. " Jij komt zeker voor de perfecte jeans". Ik plofte mijn spullen neer (ik reis heen en weer tussen Nijmegen en Amsterdam) en was erg benieuwd wat dit PR meisje te vertellen had. Levi's verdeeld haar klanten in de maten Slight, Demi en Bold. Na wat gemeten te hebben bleek ik een Demi te zijn en kon de zoektocht naar de perfecte jeans beginnen. Inmiddels zijn we een paar maanden verder en hebben jullie mij in verschillende jeans voorbij zien komen op de blog. Regelmatig ga ik nog langs bij het Levi's hoofdkantoor om met Sarah een koffietje te doen. We kletsen dan over de gekste dingen. Het grappige is dat ze heel goed weet dat ik niet echt dat jeans meisje ben. Toch motiveert zij mij iedere keer weer om een passende en leuk broek te kiezen en dat is wat nou juist wat ik maar eigenlijk iedere vrouw nodig heeft, het advies voor een perfecte jeans. Na de Curve ID, een jeans uit de SS2014 collectie, de boyfriend ripped jeans (waar ik heel erg aan moest wennen) is het nu tijd voor de Levi's Revel jeans. Deze jeans lift de billen (door de Liquid Shaping-technologie) en sluit perfect aan bij het figuur. Vorige week kreeg ik deze Revel jeans bij de post, zonder te passen had Sarah mij een Demi maat 27 opgestuurd. Meteen na ontvangst ontving ik een smsje waarin ze berichtte dat ik snel de broek moest proberen en dat ze super benieuwd was hoe de broek zat. En wat denk je wat? Ik trok de broek aan en eerlijk is eerlijk ik was zowel verbaast over haar goede inschattingsvermogen als van de perfecte fit. De broek zit heerlijk comfortabel, voelt zacht, sluit mooi aan en lift inderdaad een beetje de billen (speciaal voor jullie heb ik een close-up bij gedaan). Voorlopig blijven de rokjes in mijn kast en woon ik even in mijn Levi's Revel jeans. Ik ben eigenlijk stiekem best benieuwd wat mannen van mijn nieuwe broekje vinden.. Zouden zij daadwerkelijk verschil zien?
Wil jij nou ook goed advies? Ga dan eens langs bij de Levi's store aan de Kalverstraat 167-169 in Amsterdam. Succes gegarandeerd!

Follow on Bloglovin
Volg mijn blog met Google+

ENG: When I was younger I rarely wore a pair of jeans and nowadays I still grab to my skirts or dresses.. I have never been a "jeans girl". From the moment I started blogging I came in contact with many brands which sells jeans in different fit. The search to the perfect jeans is hard and even through my knowledge by blogging I still not have my number one jeans. To be honest with you, I think you only can find the perfect jeans when you get professional advise and that is exactly the strength of Levi's.

A few months ago I came in contact with Sarah of Levi's. She told me everything about Levi's, the jeans and the special Levi's Curve ID fit system. After being measured, I turned out to be a Demi Curve, but you could maybe be a Slight or a Bold. Everything is possible! Anyway, It's a few months later now and you probably have seen many different Levi's jeans on my blog. Often I drop by the Levi's HQ to drink a coffee with Sarah and to talk about all kind of thinks. The funniest thing is that she knows that I'm not a 'jeans girl'. Even so, she encourages me every time to look for the perfect jeans. And that the kind of motivation that I (and maybe all women?) need! Today it is time for something new on my blog, The Revel Levi's jeans. This jeans lift, shapes and defines by the liquid shaping technology. Last week I got these pair of jeans and I am really happy with it. The fit is perfect, it feels so soft and I want to wear the jeans all the time. I am curious what men think.. Would they see differences because of this liquid shaping technology? To be continued!

Do you want to get more information about the Curve ID or Revel jeans please visit the Levi's website here.




Follow on Bloglovin
Follow this blog with Google+

.

21 comments:

  1. Ooh wauw je top is zo gaaf! En heel mooi gecombineerd met je blauwe hakken, jeetje wat een leuke outfit!

    ReplyDelete
  2. Wat een prachtige jeans! Ik ben ook absoluut geen jeans meisje, ik haat spijkerbroeken;) Vind alleen highwaist and destroyed spijkerbroeken leuk;)
    Maar deze is wel echt heel erg mooi!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Die jeans zien er goed uit, lijken me heel comfortabel! X

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  4. Greta denim's and love the color of your sweater and sunnies
    www.stylespectra.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. awesome spring Outfit! the blue is amazing!
    kisses,
    Marlene from www.enfantterrible-berlin.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. Hele mooie broek! Hij zit je prachtig! Ik vind de Levi's broeken ook erg mooi! Was toen in de Levi's pop-up store toen de Revel werd onthuld. De mijne zat inderdaad ook prachtig, maar helaas waren de pijpen te kort en hadden ze geen langere meer! #Jammer Heb me wel laten vertellen dat ze langere modellen hebben in de gewone winkel, dus daar maar eens kijken! :)

    ReplyDelete
  7. Prachtige combinatie! De Levi's jeans staat je echt super! En zit inderdaad perfect! Verbluffende skills om dat zo goed te kunnen inschatten :D

    x Aurélie

    ReplyDelete
  8. Ziet er super uit!
    Denk alleen dat zelfs deze Levi's mijn billen niet meer kan redden... :-(
    Wilma

    ReplyDelete
  9. Super pretty shoes and also cool top!
    xx

    ReplyDelete
  10. SUPER LOOK!

    Je ziet er weer geweldig uit meid mooie kleur blauw ook!! :D:D

    Ik heb een nieuwe post over de Steam Pod van Loreal wn ik ben benieuwd naar je mening!!

    xxx



    Loreal Steampod Review
    Visit The Fashion Milkshake Blog
    JOIN TFM BLOGGER NETWORK

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie outfit! Die kleur blauw staat je erg goed. X

    ReplyDelete
  12. Wat een mooie outfit! Die kleur blauw staat je erg goed. X

    ReplyDelete
  13. Heerlijke outfit weer! Dat blauw knalt er zo lekker uit :)

    xo

    ReplyDelete
  14. DER LIPPENSTIFT STEHT DIR SOO GUT! :)

    TOLLER BLOG

    http://themakeupminute.blogspot.de/

    ReplyDelete
  15. oh*_* I want your whole closet! your style is amazing ;) the outfit, too...as always ;D
    allerliebste Grüße
    deine Limi
    Mein Blog: BUNTGEFLUESTER

    ReplyDelete
  16. Echt een super mooie jeans! Staat je goed.

    ReplyDelete
  17. Leuke outfit! De blauwe items springen er echt uit!

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...