August 7, 2013

OUTFITPOST: CAPTURING MOMENTS WITH OLYMPUS PEN E-P5


ph: private
Heels: Nelly.com, skirt: VILA, fishnet top: Zara (sale), bag: BaggInYou, camera belt: Kekke Camerariem, necklace: Primark, bamboo sunglasses: Delukse, camera: Olympus PEN E-P5

ENG: Sometimes you have moments in your life that you want to capture. The beautiful sundown, different side on your vacation, or a silly concert of one of your favorite bands. Myself I am totally into taking pictures and like to capture every moment through my pictures. Sometimes my friends tell me: "Chloe, not a picture again!". Although I have to admit that my circle of friends are pretty much used to my addacition to taken pictures by now. But eh, I am a blogger, I can't help this addiction... In any case it is not a bad addiction, even if I say it myself.
 
For a long time, I only shot pictures with a large mirror reflection camera, or with my Iphone 4S. The only choice I had then was either to drag a huge camera around or make bad quality pictures with my Iphone. But now I finally found the solution. Since a while I take pictures with my latest Olympus PEN, the Olympus PEN E-P5. Wow, the quality of the camera is undescribable! The camera is user friendly (in the bag and go..), the pictures are of excellent quality and everyone can use it. Besides that it has a lot of extra functions, but the ones I mentioned above are the most important for me.
 
Since I have purchased the Olympus E-P5 in my existence of being a blogger, I have increased my picture taking. Now let me tell you something, all my girlfriends are all of a sudden very happy with my photography addiction. They all are very surprised with the quality of the camera and all the facebook profile pictures taken with the Olympus PEN E-P5, are being produced as mushrooms out of the ground.
 

Follow my blog: Bloglovin, Facebook, Twitter, Instagram (@FashionistaChloe)

NL: Soms heb je momenten in je leven die je vast wilt leggen. Die prachtige zonsondergang, bezienswaardigheden op vakantie of dat te gekke optreden van je favoriete band op een festival. Zelf ben ik verslingerd aan foto's maken en leg het liefst ieder moment vast. Soms zeggen vriendinnen en vrienden wel eens: "Chloe, niet weer een foto". Al moet ik zeggen dat mijn vriendenkring al aardig gewend is geraakt aan mijn foto verslaving en dat ze er niet meer van staan te kijken als ik weer een foto wil maken. Maar he, ik blog.. kan ik er wat aan doen dat ik deze verslaving heb... In ieder geval geen slechte verslaving al zeg ik zelf!
 
Een tijd lang maakte ik alleen foto's met een grote spiegel reflex camera of met mijn Iphone 4S. De keuze was dan altijd, slepen met een bakbeest van een camera of slechtere kwaliteit foto's maken met mijn Iphone. Maar...nu heb ik eindelijk de oplossing. Sinds een tijdje fotografeer ik met de nieuwste Olympus PEN, de Olympus PEN E-P5. WOW, de kwaliteit van deze camera is niet in woorden te omschrijven. De camera is makkelijk in gebruik (in de tas en gaan..), de foto's zijn van zeer goede kwaliteit en iedereen kan er mee overweg.  Daarnaast heeft hij nog veel meer extra's functies, maar voor mij zijn bovenstaande drie de belangrijkste.
 
Sinds de komst van de Olympus E-P5 in mijn bloggers leven neem ik nog meer en vaker foto's. Zal ik je wat vertellen, mijn vriendinnen zijn nu opeens heel blij met mijn foto verslaving. Allemaal zijn ze verbaast over de goede kwaliteit van de camera en nieuwe Facebook profiel foto's gemaakt met mijn Olympus PEN E-P5 komen als paddenstoelen uit de grond.


Volg mijn blog: Bloglovin, Facebook, Twitter, Instagram (@FashionistaChloe)
.

19 comments:

  1. Wat een fijne review, ik ben nog op zoek naar een camera die ik inderdaad makkelijk en snel in m'n tas kan gooien (of backpack, wanneer we reizen) maar wil niet zo heel veel kwaliteit verliezen. Ik fotografeer ook al een poos met mijn spiegelreflex, maar merk dat ik hem steeds vaker thuis laat omdat het zo'n gesjouw is. Maar dit klinkt als een hele goede oplossing! Thnx!

    ReplyDelete
  2. nice!!

    new post

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hele leuke foto's, de camera ziet er super uit!
    De hakken van je sandalen zijn heel gaaf :)

    Liefs Bodil,
    PurePreciousPerfection.com

    ReplyDelete
  4. Ja lijkt me inderdaad een fijne camera! En dit staat je supermooi trouwens! :) X

    ReplyDelete
  5. ik heb zelf een portetlens van Olympus en die maakt echt de mooiste foto's! :)

    ReplyDelete
  6. Je hakken zijn echt prachtig! Ik ga ook eens naar die camera kijken!

    ReplyDelete
  7. Wat een leuke review. De camera ziet er echt heel erg cute uit. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van de foto's van de camera. Je vertelt dat hij echt goede foto's maakt, ben benieuwd naar een foto. Leuke outfit trouwens en de lichtval daarop. Je sandalen zijn echt prachtig! xx

    ReplyDelete
  8. Wauw, mooie outfit! De camera lijkt mij inderdaad heel fijn! Xx

    ReplyDelete
  9. Gave hakken zeg! Je hebt een leuke style :)

    ReplyDelete
  10. Het is ook gewoon serieus een super mooie camera van de buitenkant. Viel me al op steeds in je foto's!

    XX Red Sonja

    ReplyDelete
  11. Haha, ik dacht: yes dit wordt een extra kanshebber voor een nieuwe compactcamera, maar ik schrok me rot van de prijs. Wel een mooie camera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annemijn, de PEN-PL5 kan bijna hetzelfde, heeft ook dezelfde sensor, en is de helft goedkoper. www.dpreview.com/products/Olympus/cameras.

      Delete
  12. I have to confirm that your pictures lately are of excellent and exquisite quality! Love your outfit and those shoes are rad!!! Janneke W. xx

    ReplyDelete
  13. Such a pretty outfit, amazing heels!
    xx

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...