August 7, 2013

FESTIVALS: VIDEO DIARY SOLAR WEEKEND 2013


ph: private/Olympus PEN E-P5
 Pictures can only be used for non-commercial reasons and they have to be linked back to www.chloesterk.nl
 

ENG: As I already told you in my last post, I'm addicted to photos! I love to make photos and always make a thousand photos during parties. So did I during Solar Weekend Festival 2013! I captured some of the coolest, most fun and most beautiful moments with my newest Olympus PEN E-P5 camera. With more than 40 photos and a special video, I wanted to give you guys a little impression on the atmosphere during Solar Weekend Festival 2013. Because there sure was an amazing atmosphere at this festival! Everyone was in a good mood, the sun was shining and what concerned the music, they had music for everyone's taste. I'll name a few like; Yellow Claw, The Opposites, Pure Sang and the Flexican. I can't say this enough, but photos and animated images/videos say a lot more than a thousand words. Take a look at the photos/videos and get an impression of one of the most fun festivals of the year. Together with blogger Nanne (known from the blog Fashiable) I had two amazing days, and for now I'd say: SOLAR I see you next year!


Volg mijn blog: Bloglovin, Facebook, Twitter, Instagram (@FashionistaChloe)
.

NL: Zoals ik in mijn vorige post al vertelde, ik ben foto verslaafd! Ik hou van foto's maken en maak tijdens feestjes altijd tientallen foto's. Tijdens Solar Weekend Festival 2013 legde ik weer verschillende leuke, mooie en coole momenten vast met mijn nieuwste Olympus PEN E-P5 camera. Met meer dan 40 foto's en een speciale video probeer ik jullie de sfeer te laten proeven van Solar weekend fetsival 2013. Want, jemig wat een goede sfeer hing er bij dit festival. Iedereen was vrolijk, de zon scheen en qua muziek was er voor ieder wat wils. Zo kon men zijn hart ophalen bij Yellow Claw, The Opposites, Pure Sang of The Flexican. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, foto's en bewegende beelden zeggen meer dan 1000 woorden. Bekijk de foto's/video en krijg een impressie van een van de leukste festivals van het jaar. Samen met blogger Nanne (bekend van de blog Fashiable) heb ik twee top dagen gehad en ik zeg SOLAR tot volgend jaar! Ik ben er sowieso weer bij!



Volg mijn blog: Bloglovin, Facebook, Twitter, Instagram (@FashionistaChloe)
.

22 comments:

  1. Great video clip. And Im loving your outfit and floral crown here. :)
    Thank you for visiting my page Chloe, really appreciate it. :)

    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  2. Super video! Volgend jaar ga ik ook maar een zomer vol festivals plannen want het ziet er zo super uit telkens! Hele leuke video en wat een leuke outfit had je aan!

    xxx
    Saranda

    ReplyDelete
  3. Wauw!Top video,en super gave foto s allemaal,wat zag jij er weer leuk uit!
    Echt geweldig wat je doet,Festivals bezoeken,
    streetstyl,en filmpjes mooie foto smaken!
    Misschien zie ik je zaterdag,zou leuk zijn!

    ReplyDelete
  4. Whaaa ziet er super leuk uit zeg!! Cool filmpje ook!! XX

    ReplyDelete
  5. Leuk!!! Gaaf festival zeg.. Binnenkort ga ik naar Volt Festival...

    ReplyDelete
  6. Ziet er heel gaaf uit! Komt op mijn 'to go' list!

    Liefs,
    Kirsten / www.lifeofkirsten.blogspot.nl

    ReplyDelete
  7. Ziet er leuk en gezellig uit. En leuke outfits heb je aan! xx

    ReplyDelete
  8. Wauw wat gaaf dat je back stage mocht! Je hebt gelijk, foto's zeggen zo veel meer! Ik ben ook zo'n fotoverslaafde :)
    Volgend jaar wil ik zowiso gaan! Of Sziget.. hmm dat wordt een lastige ;)

    ReplyDelete
  9. Wat een super leuk verslag met prachtige foto's!

    ReplyDelete
  10. Wat een levensgenieter ben jij, super leuk om allemaal te zien. Maar ik ben ook een tikkeltje jaloers ;)

    ReplyDelete
  11. Aaaah the opposites! JALOERS! Die zou ik nog wel eens live willen zien. Superleuk filmpje trouwens, zoals altijd ;)

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Ps: Don’t you forgot to check out my very first shoplog/haul video ? I’d love to hear what you think about it!

    ReplyDelete
  12. Leuk filmpje ziet er gaaf uit;)
    x

    ReplyDelete
  13. wat gaaf! die beelden zijn echt super!! lucky you! :)
    Volgende keer wil ik wel met je mee ;)

    ReplyDelete
  14. leuke filmpje Chloe, ziet er uit als een top weekendje!

    ReplyDelete
  15. Woow! Gaaf fimpje ,en wat ziet het er super uit,je beleefd het gewoon,als je de foto s en
    het filmpje ziet! Leuk bij de DJ op het podium,ik zou wel een keer mee willen?
    Beetje jaloers!

    ReplyDelete
  16. Super leuk filmpje!! Ik hou van zulke festivals! Ben je wel eens bij Freshtival geweest? Dat is in Enschede (waar ik woon). Een super tof festival!

    ReplyDelete
  17. Wat een leuke gezellige foto's. Zo te zien heb je het erg naar je zin gehad. Ik had ook graag naar Solar willen gaan!

    ReplyDelete
  18. Ziet er super leuk en gezellig uit zeg!

    ReplyDelete
  19. wooooooow

    Dit ziet er geweldig gezellig uit Chloe!!
    wat een leuk fimpje en mooie foto's!

    je outfit is echt superrrrr!!

    enjoy your week dear

    kisses xoxo Tamara Chloé

    http://tamarachloestyleclues.blogspot.com

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...