March 22, 2014

OUTFITPOST: THE BULLBOXER BOOTS

OOTD Fashionista Chloe from Nijmegen The Netherlands Fashionblogger
Fashionista Chloe wearing mirrored sunnies

OOTD wearing Fornarina pefect shape, Primark jacket and Bullboxer boots
Bullboxer beige boots by Fashionista Chloe
OOTD weekend Fashionista Chloe
OOTD colorswitch case Chloe Sterk Fashionblogger
Colorswitch Case Tropical Paisley Iphone skin OOTD
ph: private
Boots: Bullboxer shoes, jeans: Fornarina, blouse - jacket: Primark, Iphone case: ColorSwitch

NL:  Ten eerste, wat een reacties op de Primark giveaway en vooral wat een leuke en enthouasiate reacties. Ik waardeer het enorm dat iedereen zo enthouiast is en dat zoveel mensen naar Nijmegen willen komen om samen met mij te shoppen! Doe je nog niet mee met de actie, klik dan hier om je aan te melden en ook kans te maken op €150 shoptegoed.  Vandaag weer een outfitpost op mijn blog, waar ik mijn beige Bullboxer boots combineer met mijn geprinte jasje en witte effen blouse. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Er komt een super donkere lucht aan dus ik ga gewoon heerlijk heel veel films kijken vandaag. Ik hou jullie op de hoogte! Volg mij voor dagelijks fashionnews op Instagram @FashionistaChloe

ENG: Today I show you a new outfitpost where I combined my beige Bullboxer boots with my favorite perfect shape Fornarina jeans, see-through white blouse and printed jacket.  I bought this jacket at Primark a few weeks ago, I directly fell in love but never worn t.. Do you know that feeling? That you really want something..and in the end it never comes out of your closet... I am off now! I am going to enjoy my weekend! Keep you posted! Follow me for daily news on Instagram @FashionistaChloe

.

21 comments:

  1. Je jasje is echt heel erg leuk! Gaaf gecombineerd ook. Enne.. ik doe zeker mee aan de primark winactie ;-)

    ReplyDelete
  2. Die laarsjes staan je zo leuk! X

    www.laceandpearlsbyroos.com

    ReplyDelete
  3. Very pretty boots & perfect for spring <3

    Liebst :)
    http://stylemaquillage.blogspot.de/

    ReplyDelete
  4. Hele leuke outfit Chloe! En je jasje, wauw! Had niet verwachten dat ie van de Primark kwam, hij is echt super.

    xoxo Mireille

    ReplyDelete
  5. Wat een heerlijke look! zou het ook zo aan doen. Me like!

    xo

    ReplyDelete
  6. The jacket looks awesome! An overall really beautiful outfit <3
    Greetings from Germany, Nicki of http://polkadotsandcherrydrops.blogspot.de/

    ReplyDelete
  7. Ik heb zulke laarsjes in het zwart, maar voor in de lente is deze kleur wel ideaal!

    ReplyDelete
  8. nice shoes!! ;0)

    xoox


    i invite to me too

    www.live-style20.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow! Beautiful
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    ReplyDelete
  10. Je jas en je schoenen vind ik erg mooi

    ReplyDelete
  11. Oh, dat jasje is zó vet!! Ik ga even meedoen aan je Primark-actie hoor. Ik hoop trouwens dat ik binnenkort een uitnodiging ontvang voor de opening, want ik wil er echt graag heen. Xx Pauline
    Fashionosaur.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. omg!! this jacket is from Primark?!?!?! I need get one!

    ReplyDelete
  13. ohhh alweer zo'n leuk jasje, van de Primark.. IK WIL WINNEN!! Ik moet en zou die twee jasjes van jou kopen. Ze zijn geweldig, en staan je zo leuk!

    http://www.fashion-hooked.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hele mooie outfit, leuk zo'n kort jasje met een lange blouse! Ik ben echt jaloers op je IPhone hoesje!
    Liefs,Charlotte

    ReplyDelete
  15. Hele mooie outfit! Geweldig jasje en leuk hoe je hem gecombineerd hemt met een lange blouse en je zonnebril is ook heel leukk + je schoenen!
    Zo'n outfit zal ik ook zo aan trekken!

    Liefs, Jet

    ReplyDelete
  16. Wauw, dat jasje is echt super mooi!

    http://fashionoase.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wauw wat een heerlijk jasje en mooi gecombineerd met je schoenen! Staat je prachtig!

    ReplyDelete
  18. Leuke zonnebril! We hebben 'm gelijk aan onze eigen collectie voor de zomer van 2014 toegevoegd! :)

    Wesley (van Funkie Collective)

    ReplyDelete
  19. Leuke laarsjes.Vind het jasje van Primark vind ik erg gaaf!

    ReplyDelete
  20. Waar heb je de schoenen gekocht?? Online of in een winkel?? Grtz

    ReplyDelete

I really appreciate every new comment or follower and always visit your blog back. Thanks!

PS. for questions please send an email to info@ChloeSterk.nl ♥ ♥ ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...