Today the 16th of July Frank Kungl launched his new label FRANK at the 4th day of the Amsterdam International Fashionweek. The audience was enthusiastic about this fashionshow, but of course there several things that could need a bit of adjustment. After the great show It became clear that FRANK was not a new label, but the new collection of the low budget Dutch brand Zeeman.
Everybody was surprised , I heard several reactions about this stunt. The shown collection will be available for the usual low prices of Zeeman. Zeeman want to show people that fashion doesn’t have to be expensive.
Me and the rest of the audience came to this show with an open mind and were surprised by this spectacular stunt.
Mooie foto's en mooie collectie! Bizar zeg, als dit in de Zeeman hangt!
ReplyDeleteEn wat Individuals betreft; die choreografie was inderdaad heel vreemd, het leek echt alsof ze af en toe maar gewoon stilstonden als ze daar zin in hadden. Daarnaast vond ik dat veel modellen weinig stiletto skills hadden..
X Lisa
lisarosalie.blogspot.com
Guerilla marketing is een prachtig concept. Vreselijk merk Zeeman, maar geniale marketing zet. Maar eerlijk is eerlijk, de verschillende producten zien er goed uit op de fotos.
ReplyDeleteDit laat alleen al zien hoe zielig en oppervlakkig de mens is.... en dan vooral de zichzelf veel te serieuze genomen fashion gepeupel. Tijdens de show vond iedereen de "onbekende" ontwerper goed, leuk, fris etc etc.... totdat de een paar minuten later de onthulling kwam!!
ReplyDeleteDe zogenaamde verontwaardiging was alleen maar zo groot omdat de rich & famous die normaal niet dood aangetroffen wil worden in zaken als de Zeeman nu met hun eigen oppervlakkigheid geconfronteerd werd. Want ja 3 minuten daarvoor hadden ze het allemaal nog geweldig gevonden. Fashion is een statement van je eigen smaak!
Ik lees daarom graag je blogs Chloe, je bent een totale verfrissing in deze sneue Nederlandse Fashion scene... ga zo door!
Liefs G Xx